Monitoring

Specjaliści WWRD - kadra

mgr Agnieszka Zięba

Sprawowana funkcja: Pedagog specjalny, Terapeuta ręki dzieci i młodzieży, Trener regulacji emocji u dzieci


WYKSZTAŁCENIE
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego
w Kielcach
Kierunek: Rewalidacja z Terapią Pedagogiczną
Tytuł: magister

Studia podyplomowe
Kierunek: Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna

KURSY I SZKOLENIA:

  • Certyfikat - Trener Regulacji Emocji u Dzieci
  • Kurs Pierwszej Pomocy Przedmedycznej
  • Szkolenie - " Wprowadzanie dziecka z Autyzmem w system oświatowy"
  • Kurs doskonalący - " Jak przygotować ciekawe zajęcia na godziny wychowawcze i zajęcia pozalekcyjne"
  • Szkolenie - Autyzm u dzieci: diagnoza i terapia
  • Szkolenie - Obserwacja dziecka pod kątem ryzyka wystąpienia spektrum autyzmu oraz zachowania trudne
  • Szkolenie - Elementy terapii behawioralnej oraz złość dziecka - jak sobie z nią radzić
  • Szkolenie - Pozytywna Dyscyplina
  • Certyfikat - Terapia Ręki - odpowiednia diagnoza i działanie terapeutyczne kluczem do prawidłowego funkcjonowania i rozwoju dzieci oraz młodzieży
  • Certyfikat- Terapeuta ręki dzieci i młodzieży

mgr Monika Małysza

Sprawowana funkcja: Trener TUS, Trener regulacji emocji u dzieci, Terapeuta ręki dzieci i młodzieży


WYKSZTAŁCENIE
Uniwersytet Łódzki
Kierunek: filologia polska
Tytuł: magister

Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy
Kierunek: Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna"
Studia podyplomowe

Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy
Kierunek: Oligofrenopedagogika - Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną
Studia podyplomowe

Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu
Kierunek: Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Studia podyplomowe

KURSY I SZKOLENIA:

  • Certyfikat - Trener Regulacji Emocji u Dzieci
  • Certyfikat - Terapia Ręki - odpowiednia diagnoza i działanie terapeutyczne kluczem do prawidłowego funkcjonowania i rozwoju dzieci oraz młodzieży
  • Certyfikat- Terapeuta ręki dzieci i młodzieży
  • Certyfikat - Generalizacja i ewaluacja zajęć TUS. Zabawa i myślenie wizualne w tworzeniu zajęć TUS
  • Certyfikat - Trening Umiejętności Społecznych
  • Kurs - "O znaczeniu wyobraźni twórczej w rozwoju dzieci."
  • Kurs - " Budowanie koalicji na rzecz rozwoju dzieci - współpraca i komunikacja z rodzicami."
  • Kurs - " Drama jako metoda skutecznego wspomagania rozwoju dzieci w przedszkolu."
  • Kurs - " Przestrzeń odkrywcy w przedszkolu - doświadczenia i eksperymenty jako narzędzia uwalniające naturalną ciekawość dzieci."
  • Warsztaty szkoleniowe - "Trudne zachowania u dzieci - metody pracy"
  • Kurs Pierwszej Pomocy Przedmedycznej
  • Szkolenie - Autyzm u dzieci: diagnoza i terapia
  • Szkolenie - Obserwacja dziecka pod kątem ryzyka wystąpienia spektrum autyzmu oraz zachowania trudne
  • Szkolenie - Elementy terapii behawioralnej oraz złość dziecka - jak sobie z nią radzić
  • Szkolenie - Pozytywna Dyscyplina dla nauczycieli i opiekunów
  • Szkolenie - Złość dziecka jak sobie z nią radzić
  • Szkolenie - Zachowania Trudne

mgr Izabela Reszel

Logopeda


WYKSZTAŁCENIE
Uniwersytet Łódzki
Kierunek: Logopedia
Tytuł: magister

KURSY I SZKOLENIA:

  • Szkolenie - Obserwacja dziecka pod kątem ryzyka wystąpienia spektrum autyzmu oraz zachowania trudne
  • Szkolenie - Elementy terapii behawioralnej oraz złość dziecka - jak sobie z nią radzić
  • Szkolenie - Pozytywna Dyscyplina
  • Kurs Pierwszej Pomocy Przedmedycznej

mgr Karolina Zdziechowska – Dzierzgwa

Psycholog, Logopeda, Socjoterapeuta

W ramach pomocy psychologicznej organizowanej w naszym przedszkolu, psycholog prowadzi indywidualne zajęcia terapii psychologicznej dla dzieci, które takiego wsparcia potrzebują, w tym bezpłatną terapię psychologiczną dla dzieci z opinią o wczesnym wspomaganiu rozwoju i z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego. Dla Rodziców organizowane są bezpłatne indywidualne konsultacje z psychologiem. Psycholog pełni dyżur w grupach przedszkolnych, prowadząc obserwację zachowania dzieci, organizując merytoryczne wsparcie nauczycieli w oddziaływaniach wychowawczych.


WYKSZTAŁCENIE
Absolwentka Wydziału Psychologii WSFiZ (specjalizacja psychologia zdrowia
i psychoterapia) oraz Podyplomowych Studiów Rehabilitacja Dzieci z Dysfunkcjami Rozwojowymi (autyzm, MPD, ZD, ADHD, dziecko z wadą słuchu) na Wydziale Psychologii UW. Ukończyła także Podyplomowe 2-letnie Kwalifikacyjne Studia z Logopedii w UJK oraz Podyplomowe Studia z Resocjalizacji i Socjoterapii w ŚSW.
Psycholog Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, członek Zespołu Orzekającego Poradni.

KURSY I SZKOLENIA:

  • Praca nad rozwojem mowy i komunikacji dzieci autystycznych - szkolenie zorganizowane przez Centrum Terapii Sotis w Warszawie
  • Diagnoza i terapia osób z autyzmem – 2 dniowe szkolenie zorganizowane przez Centrum Terapii Promitis w Warszawie
  • Edukacja inkluzyjna ucznia z autyzmem i z Zespołem Aspergera w warunkach szkoły ogólnodostępnej - Podnoszenie kompetencji nauczycielskich w pracy z uczniem
  • o specjalnych potrzebach edukacyjnych - Seminarium naukowe zorganizowane przez Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Efektywna Terapia – szansą dla dziecka z diagnozą autyzmu/Zespołu Aspergera – konferencja zorganizowana przez MSCDN Wydział w Radomiu
  • Terapia neurobiologiczna - metoda prof. Jagody Cieszyńskiej - szkolenie zorganizowane przez Portal Konferencje Logopedyczne w Krakowie
  • Neurologia a mowa w teorii i praktyce - konferencja logopedyczna zorganizowana przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, filia w Piotrkowie Trybunalskim
  • Jąkanie – warsztaty logopedyczne zorganizowane przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego
  • w Kielcach, filia w Piotrkowie Trybunalskim
  • Mowa, rozwój, zaburzenia w teorii i praktyce - konferencja zorganizowana przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, filia w Piotrkowie Tryb.
  • Prowadzenie Treningów Umiejętności Społecznych - szkolenie zorganizowane przez Stowarzyszenie Tacy Sami w Łodzi
  • Prowadzenie treningów umiejętności społecznych w rehabilitacji psychiatrycznej - szkolenie zorganizowane przez ISiAG w Łodzi
  • Socjoterapia - różne rodzaje i formy - szkolenie zorganizowane przez ISiAG w Łodzi
  • Głusi i słabosłyszący w perspektywie tradycji, teraźniejszości i przyszłości - Międzynarodowa Konferencja Poświęcona 200-leciu Instytutu Głuchoniemych
  • im. Ks. Jakuba Falkowskiego w Warszawie
  • Podstawowy kurs polskiego języka migowego – kurs w ramach studiów podyplomowych
  • w Uniwersytecie Warszawskim – Polski Komitet Audiofonologii
  • Nauczyciel wspierający i wspierany – konferencja zorganizowana przez Akademię Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
  • FAS-cynujący świat – charakterystyka i metody pracy z dziećmi z alkoholowym zespołem płodowym (FAS) – szkolenie zorganizowane przez NODN Poza Schematami
  • w Warszawie
  • Profilaktyka używania substancji psychoaktywnych – szkolenie zorganizowane przez Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi
  • Depresja wśród dzieci i młodzieży – szkolenie zorganizowane przez Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach
  • Ochrona zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w szkole – konferencja zorganizowana przez Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie
  • Praca z osobami chorymi na schizofrenię i depresję oraz z ich rodzinami - szkolenie zorganizowane przez Instytut Szkoleń i Analiz Gospodarczych w Łodzi
  • Metoda Tutoringu innowacyjnym sposobem w pracy resocjalizacyjnej – konferencja zorganizowana przez Towarzystwo Wolnej Wszechnicy Polskiej
  • Podstawy teoretyczne programów profilaktycznych ramach programu wychowawczego placówki – szkolenie e-learningowe zorganizowane przez Ośrodek Rozwoju Edukacji
  • w Warszawie Metody pracy z uczniem niedostosowanym społecznie i zagrożonym niedostosowaniem społecznym - 4-dniowe szkolenie (30 godzin) zorganizowane przez Akademię Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
  • Pomoc psychologiczno – pedagogiczna i kształcenie specjalne w szkołach i placówkach oświatowych w świetle nowych regulacji prawnych - konferencja zorganizowana przez Ośrodek Kształcenia Kadr Oświaty w Radomiu
  • Kursy i szkolenia odbyte w Wielkiej Brytanii:
  • NVQ Level 2 Health and Social Care - Croydon College w Londynie – kurs z zakresu zdrowia i opieki społecznej
  • Conflict Management and Chalenging Behaviour (Zarządzanie Konfliktem i Trudnymi Zachowaniami) MAYBO 1 training
  • Understanding and Managing Chalenging Behaviour (Rozumienie i Zarządzanie Trudnymi Zachowaniami w pracy z niepełnosprawnymi intelektualnie) – szkolenie zorganizowane przez Nash College – Livability – Choices for disabled people
  • Basic Curse In Scherborne Developmental Movement, Level 1 (Ruch Rozwijający Weroniki Scherbourne) – szkolenie zorganizowane przez Scherborne Association UK
  • Learning Disability Qualification Level 2- National Open College Network – podstawowy kurs uprawniający do pracy z niepełnosprawnymi umysłowo w W. Brytanii

mgr Iwona Kresa

Integracja sensoryczna


WYKSZTAŁCENIE
Uniwersytet Łódzki
Kierunek: Filologia polska
Tytuł: magister

Akademia Pedagogiki Specjalnej im M. Grzegorzewskaiej
Kierunek: Logopedia, neurologopedia
Studia podyplomowe

Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej - terapeuta integracji sensorycznej II - Certyfikat

Biomed Neurotechnologie - specjalista EEG - biofeedback - Certyfikat

KURSY I SZKOLENIA:

  • "Terapia Jąkania u dzieci w młodszym wieku szkolnym"
  • "SLI - specyficzne zaburzenia językowe - diagnoza terapia, edukacja"
  • "Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami w komunikacji (niesłyszących, autystycznych z afazją)"
  • " Symultaniczno - sekwencyjna nauka czytania"
  • "Terapia neurobiologiczna dla początkujących"
  • "Makaton - Program Rozwoju Komunikacji"
  • "Terapia Logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i zespołem Downa"
  • "Wprowadzenie dziecka z autyzmem w system edukacyjny"
  • "Rehabilitacja głosu i mowy po całkowitym usunięciu krtani"
  • "wspomaganie rozwoju dziecka"
  • "Innowacyjne metody w diagnozie i terapii dzieci i dorosłych. Mózg w świeci zmysłów"
  • "Metoda integracji sensorycznej w terapii dzieci autystycznych"
  • "Wczesna interwencja terapeutyczna i wspieranie rozwoju. Elementy diagnozy i terapii dziecka 0-36 miesiąca życia"
  • "Dieta sensoryczna- najnowszy model techniki szczotkowania i kompresji stawów"
  • "Ramowy program terapii dla poszczególnych dysfunkcji procesów SI"
  • "Klasyfikacja, diagnoza i terapia procesów przetwarzania sensorycznego"
  • "Modulacja sensoryczna - neurologiczny oroces od narodzin do starości
  • Szkolenie - MNRI Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych

mgr Anna Patyńska

Logopeda, Praktyk Metody Tomatisa


WYKSZTAŁCENIE
Studia magisterskie: Pedagogika specjalna, spec. Logopedia (Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie)2014-2016

Studia licencjackie: Pedagogika specjalna, spec. Logopedia, wychowanie przedszkolne (Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie) 2011-2014

KURSY I SZKOLENIA:

  • Szkolenie - Zachowania trudne w grupie dzieci żłobkowych i przedszkolnych.
  • Szkolenie - Kompletny opiekun w żłobku i przedszkolu
  • Szkolenie - Zaburzenia sensoryczne u dzieci
  • Szkolenie - Wielozmysłowe uczenie się na przykładzie metody dobrego startu
  • Szkolenie - Rozwój psychosomatyczny - co dziecko umieć powinno
  • Szkolenie - Zachowania trudne w grupie dzieci żłobkowych i przedszkolnych
  • Kurs - Terapia Miofunkcjonalna i kompleksowy program obszaru orofacjalnego I stopnia
  • Kurs - Terapia Miofunkcjonalna II funkcjonalny program przestrzeni orofacjalnej II stopień
  • Szkolenie - Makaton - Program rozwoju komunikacji
  • Certyfikat - Tomatis Practitioner (level 1)