Monitoring

WYCHOWAWCY GRUPY PSZCZÓŁKI

Mgr Karolina Partyka

Sprawowana funkcja: Nauczyciel grupy
Stopień awansu zawodowego: Stażysta
Doświadczenie zawodowe: 4 lata


WYKSZTAŁCENIE
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Kierunek: Pedagogika bezpieczeństwa i zagrożenia kryzysowego
Tytuł: magister

Akademia Humanistyczno – Ekonoiczna w Łodzi
Kierunek: Pedagogika prewencja patologii i zagrożeń społecznych
Tytuł: licencjat

Wyższa Szkoła Komunikowania Politologii
i Stosunków Międzynarodowych w Warszawie
Kierunek: Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna
Studia podyplomowe

Wyższa Szkoła Komunikowania Politologii
i Stosunków Międzynarodowych w Warszawie
Kierunek: Edukacja i rehabilitacja osób
z niepełnosprawnością intelektualną(oligofrenopedagogika)



KURSY I SZKOLENIA:

  • Praca z dzieckiem w wieku przedszkolnym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  • Edukacja matematyczna dzieci według koncepcji prof. Dr hab. Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej część I i II
  • Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
  • Wprowadzenie dzieci w świat pisma odmienną metodą nauki czytania dr i. Majchrzak
  • Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania
  • Efektywna terapia dzieci z autyzmem – metoda behawioralna
  • Zachowania trudne u dzieci – jak sobie z nimi radzić ?
  • Trudne zachowania z rodzicami – jak sobie z nimi radzić
  • Konferencja - "Autyzm – podejdź, poznaj, podaj dalej"
  • Konferencja - "Zespół downa – zrozum, szanuj, kochaj..."
  • Coaching nauczycielski

Katarzyna Mrozikowska

Sprawowana funkcja: Asystent nauczyciela
Stopień awansu zawodowego:
Doświadczenie zawodowe: 4 lata


WYKSZTAŁCENIE
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach filia
w Piotrkowie Trybunalskim
Kierunek: Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna
Tytuł: licencjat

KURSY I SZKOLENIA:

  • Kto tak pięknie gra
  • Diagnoza psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu
  • Zabawy teatralne w przedszkolu
  • Kurs ruchu rozwijającego weroniki sherborne
  • Edukacja matematyczna dzieci według koncepcji prof. Dr hab. Edyty Gruszczyk – kolczyńskiej część I i II
  • Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania
  • Rfektywna terapia dzieci z autyzmem – metoda behawioralna
  • Zachowania trudne u dzieci – jak sobie z nimi radzić ?
  • Trudne zachowania z rodzicami – jak sobie z nimi radzić
  • "Autyzm – podejdź, poznaj, podaj dalej"
  • "Zespół downa – zrozum, szanuj, kochaj..."
  • coaching nauczycielski

Mgr Agnieszka Obratańska

Sprawowana funkcja: Pedagog specialny
Stopień awansu zawodowego: Nauczyciel kontraktowy
Doświadczenie zawodowe: 3 lata


WYKSZTAŁCENIE
Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu
Kierunek: Pedagogika specjalna. Terapia zajęciowa
Tytuł: licencjat

Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu
Kierunek: Pedagogika specjalna. Edukacja
i rehabilitacja osób niepełnosprawnych intelektualnie
Tytuł: magister

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Kierunek: zintegrowana edukacja wczesnoszkolna
i przedszkolna z terapią pedagogiczną
Studia podyplomowe

Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna
w Brzegu "Andragog"
Kierunek: Język angielski w wychowaniu przedszkolnym i edukacji przedszkolnej
Studia podyplomowe

KURSY I SZKOLENIA:

  • Dziecko z autyzmem w grupie, rodzinie , przedszkolu, szkole, społeczeństwie
  • Trudne początki terapii z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju – ćwiczenia ogólnorozwojowe
  • Praca z dzieckiem w wieku przedszkolnym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  • Edukacja matematyczna dzieci według koncepcji prof. Dr hab. Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej część I i II
  • Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania
  • Efektywna terapia dzieci z autyzmem – metoda behawioralna
  • Zachowania trudne u dzieci – jak sobie z nimi radzić ?
  • Trudne zachowania z rodzicami – jak sobie z nimi radzić
  • Konferencja - "Autyzm – podejdź, poznaj, podaj dalej"
  • Konferencja - "Zespół downa – zrozum, szanuj, kochaj..."
  • Coaching nauczycielski

KLASA 0

Motylki

Biedronki